15. 5. 2025 | 15:30 | 🧠 Spolupráce s Mensou Česko - testování IQ Mensou ČR

Jídelna Starka

Důležitá upozornění

Vedoucí školní jídelny: Michaela Pecharová
E-mail: jidelna@zsdobris.cz,
Telefon: 318 521 226
Hlavní kuchařka: Lucie Puchmajerová
Kuchařky: Lenka Černohorská, Alena Hudecová, Václava Kasparová, Lucie Lohrová, Tereza Nekolná, Lenka Stehlíková, Štěpánka Vondráková

Výdej obědů: od 11,00 – 14,00 hod.
Odběr do přinesených jídlonosičů pro strávníky: 11:00 – 11:15 hod.

Informace pro končící strávníky

Všem strávníkům, kteří ve školním roce ukončí školní docházku, budou případné přeplatky vráceny automaticky na účty, které uvedli v přihláškách ke stravování.
Ti, kteří se již v příštím školním roce nebudou chtít stravovat a mají nastaveno inkaso, ať toto oznámí písemnou formou na email školní jídelny jidelna@zsdobris.cz a zruší inkaso na svém účtu.

Informace pro nově příchozí strávníky

Strávník (zákonný zástupce) vyplní přihlášku ke stravování (zde) a odešlou podepsané a naskenované na email jidelna@zsdobris.cz nejpozději do konce června 2025. Nebo ji doručí do kanceláře školní jídelny. Telefon do školní jídelny – 318 521 226.

V přihlášce ke stravování je nutné vyplnit platné číslo účtu, kód banky, telefonní číslo a email zákonného zástupce!

Úhrada stravného

Není možná hotovostí ani platební kartou! Hotovostí se platí pouze čip za 25,- Kč.

Inkasem:

U tohoto typu platby je stravné automaticky zadáno na celý měsíc. Tiskopis je k vyzvednutí v kanceláři školní jídelny nebo je ke stažení na stránkách základní školy. U tohoto typu platby je nutné vytvořit ve své bance „Souhlas s inkasem“ nikoli „Příkaz k inkasu“a vytisknout, pokud budete zadávat přes internetové bankovnictví, tak jak jste souhlas s inkasem zadali. Limit jednoho inkasa zadejte 1 800,- Kč nebo bez limitu, neboť v září se strhne jak platba na září, tak i na říjen. Pokud budete zadávat inkaso přímo v bance, stačí potvrzení, že jste inkaso zadali. Inkaso nezadávejte pouze na jeden školní rok do konce června, jinak je budete muset obnovovat znovu a neprovede se platba na následující školní rok v září. Inkaso se strhává vždy k 25. každého měsíce. Pokud se inkaso z nějakého důvodu neprovede v daném měsíci je strávník vždy upozorněn a platbu provede jednorázovým příkazem se svým variabilním symbolem (bude přidělen při registraci v kanceláři školní jídelny) na účet školní jídelny, č. účtu: 20001-300 329 684/0600

Jednorázovým příkazem:

Strávník složí na účet školní jídelny, číslo účtu 20001-300329684/0600 libovolnou částku (doporučuje se více jak 500,-Kč) a sám si přihlašuje obědy přes www.strava.cz )

Variabilní symbol a uživatelské jméno mu bude přiděleno v kanceláři školní jídelny.

Složením hotovosti:

Pro ty, kteří nemají účet – v jakékoli ČSOB na č. účtu: 293 805 530/0300 a přiděleným variabilním symbolem.
Ostatní je stejné jako u jednorázového příkazu.

Registrace nově příchozích strávníků

Při registraci a vyřízení úhrady stravného je nutná přítomnost zákonného zástupce!!!

Nově příchozí se mohou registrovat v kanceláři školní jídelny od 21. 8. 2025 v níže uvedené časy:

Čtvrtek          21. 8. 2025                08:00 – 15:30

Pátek             22. 8. 2025                08:00 – 15:30

Pondělí         25. 8. 2025                08:00 – 12:00

Úterý             26. 8. 2025                14:00 – 16:30

Středa           27. 8. 2025                 08:00 – 15:30

Čtvrtek         28. 8. 2025                 08:00 – 15:30

Pátek             29. 8. 2025                 08:00 – 15:30

Od 1. 9. 2025 do 5. 9. 2025  je možná registrace od 7:30 – 15:00.

Pro umožnění stravování od prvního školního dne, je nutné provést registraci nového strávníka do 29. 8. 2025.

Dokumenty školní jídelny

Přihláška ke stravování na šk. rok 2025/26 (ke stažení v PDF) zde
Informace k bezhotovostní platbě obědů naleznete zde.
Souhlas s inkasem ke stažení zde.

Pravidla stravování

1. Podle vyhlášky č.107/2005 o školním stravování má žák nárok na stravu v době výuky ve škole.

2. V případě nemoci si strávník může oběd vyzvednout pouze první den nemoci do vlastního standardního jídlonosiče
(ne do skleněných nádob). Ostatní dny lze odebírat stravu pouze za plnou cenu (cena oběda + režie).

3. Stravu lze objednávat a odhlašovat na objednávkovém terminále, na internetu na www.strava.cz nebo v kanceláři školní jídelny nejpozději do 14,15 hod předchozího dne.

4. Strávník musí mít při vstupu do jídelny na ten den zaplacený oběd a vlastnit platný čip nebo kartu. Poškozené a znečistěné karty a čipy nesmí být na terminálech používány, je nutné zakoupit nové.

5. Pokud strávník kartu nebo čip zapomene, vytiskne si na stravenkářce (u jídelny) náhradní stravenku nebo si
(ve výjimečném případě) vyzvedne stravenku v kanceláři ŠJ maximálně tři po sobě jdoucí dny, poté si musí zakoupit čip nebo kartu znovu.

6. Strávník, který má zaplacený oběd a je přítomen ve škole, konzumuje tento oběd zásadně
ve školní jídelně (vyhláška 107/2005 par.2, odst.7).

Úplata za školní stravování (navýšení stravného od 1. 9. 2025)

V souladu s přílohou č. 2 vyhlášky č.107/2005 Sb., o školním stravování, ze dne 25. února 2005, v platném znění, jsou strávníci zařazováni do věkových skupin na dobu školního roku, ve kterém dosahují níže uvedeného věku. Období školního roku 2025/2026 trvá od 1. 9. 2025 do 31. 8. 2026.

Věková skupina strávníků

Výše stravného (1 hlavní jídlo)

7 – 10 let

35 Kč

11 – 14 let

37 Kč

15 a více let

40 Kč

Cena bezkontaktního čipu 25,- Kč.